Miha Jesenšek: mreža

Miha Jesensek: novi mediji, družbena omrežja, socialna omrežja, social networks, novinarstvo, antropologija, Kitajska

Kam bi s frazami, dragi govomik! / Spravite fraze v muzeje. / Vaše besede morajo imeti trenje, / da zagrabijo srca človeška. [SK]

Domače branje, 30. 12. 2007

Tiskana Blogorola je izguba časa in denarja
“Tiskana Blogorola ni nikakršno državljansko novinarstvo, ki bi pokrivalo neke pomembne dogodke in (so)ustvarjalo javno mnenje.”

Evropska komisija v boju za višjo medijsko pismenost
Za boljšo “medijsko pismenost za komercialno sporočanje, torej oglaševanje, medijsko pismenost za avdiovizualna dela, ki delno zajema ozaveščanje o evropskem filmu in izboljševanje ustvarjalnih sposobnosti ter medijsko pismenost na spletu”

Lisbon to the People; via Broadband and Web 2.0

Minister Žiga: Za dobre nove e-servise je potrebna dobra IT infrastruktura.

YouTube Royal Channel
Kraljica 2.0

Needed: Regulation to Prevent Journalists-Turned-Professors from Embarrassing Themselves
Citizen novinarji: kdo jih (ne)bo reguliral?

Two Reports: Outsourcing to China and Black Market on Chinese Web
Kitajsko web podzemlje in software outsorcing.

Pulling the Strings of China’s Internet
Ko (ker) vlada ne more nadzorovati interneta, priskočijo na pomoč zahodne multinacionalke in “prostovoljci”.

China’s 17th Party Congress Outcome
Cheng Lijev videoopis novega kitajskega vodstva.



Social Networking:Obvesti ostale o tem članku / Share This Post


No Comments, Comment or Ping

Reply to “Domače branje, 30. 12. 2007”

Close
E-mail It